به گزارش قدس آنلاین، برنامه «فرش قرمز» که بزنگاه حضور تولید کننده ایرانی در عرصه تولید ملی روی آنتن تلویزیون محسوب می شود، به معرفی ظرفیتهای بازار بزرگ تولیدکنندگان ایرانی می پردازد.
به گفته نقیبی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق بسترهای اقتصاد مقاومتی تمام هم اتاق فکر این برنامه حضور موثر و متفاوت صاحبان صنایع و سردمداران تولید ملی است.
رویکرد حداکثری در ترغیب تولید، امیدبخشی، خودباوری و خوداتکایی از جمله اهداف تولید «فرش قرمز» است که با میزبانی برندهای موفق ایرانی نظیراستیل البرز، مارال چرم، زاگرس پوش، نامی نو و ... با شعار «فرشی قرمز در بازار بزرگ ایران برای شما تولید کنندگان ایرانی پهن کردیم» پخش می شود.
این برنامه از سوم فروردین ماه در ٢٦قسمت ۴۵ دقیقه ای با اجرای احمد نجفی بازیگر پیشکسوت که با این برنامه دوباره به صحنه اجرا برمی گردد، از شبکه ایران کالا پخش خواهد شد.
نظر شما